Saturday, February 12, 2011

Alhamdulillah


Aku tak pernah bermimpi untuk join bisnes ini sbb bagi aku yang sememangnya tak rajin nak berjumpa orang... Tapi rakan kongsi aku berjaya membuka minda aku.. untuk join.. bukan tak pernah join bisnes...dah banyak MLM yang aku join tapi hasilnya ciput je..


Alhamdulillah.. tengah-tengah bulan ni.. ada lagi duit masuk dalam akaun bank.. yahoooo.. kalau selalunya time nie.. dah kene berjimat.. sbb simpanan dah susut.. tapi la nie... aku boleh menyimpan.. sikit sikit lama lama jadi gunung.. seronoknya.. nak tahu aku join bisnes apa.. La nie.. aku bisnes Premiun Beautiful (PB).. PB ini boleh digunakan untuk wanita dan juga lelaki.. istimewa tak...

Yang bestnya pasal bisnes nie.. aku cakap je Beautiful... orang dah tahu.. dan feedback yg aku dapat produk nie mmg bagus.. so sebenarnya tak susah nak jual PB ni .... Produk ini 70% untuk kesihatan dan 30% kecantikan.. dua-dua dapat sekali gus..oii.. Company.. mmg tip top... main board BSKL.. so seharusnyalah company kukuh.. produk-produk adalah syariah compliant so gunakan tanpa was-was.

PB nie life time warranty... mane ada corset yang life time warranty.. kalau rosak bawak je gie stokis untuk servis..
Fabrik yang digunakan adalah yang terbaik iaitu berciri adwatek dan akwadyne.. tak panas dan selesa memakainya...
Ditambah lagi corset ini mendapat pengiktirafan iaitu award dari pakar tulang belakang US, Canada, Quebec dan macam2 lagi pengiktirafan..
PB ini ada FIR dimana byk kebaikannya.. iaitu memperbaiki metabolisma, blood circulation and overall heatlh..

Beli sekali.. pakai berkali-kali... kan berbaloi baloi..
Bisnes ni tak boleh buat sorang-sorang.. kene buat sama-sama.. so dapatpun sama-sama.. mmg u wont regret it..

can call or sms

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...