Sunday, August 7, 2011

Penjagaan Usus




Hi.. all.. just want to share with u alls.. about Minuman yang mengandungi Prebiotik.. Terdengar dalam radio baru-baru ni ada membincangkan mengenai penjagaan usus..jadi Doktor menyarankan agar kita mengambil makanan yang mempunyai Prebiotik di mana ia dapat membantu kita mendapat usus yang sihat.

Jadi di sini nak kongsi pasal produk Lacto Lite yg sememangnya mengandungi prebiotik. Senang saje just minum 1 sachet 1 kali sehari atau 2 kali untuk mendapat kesan yang cepat.. Jangan ragu-ragu kerana produk ini HALAL di minum.

Apa itu Lacto Lite..

Lacto Lite menggabungkan serbuk yogurt dan dengan kultur hidup, insulin dan ramuan-ramuan lain. Inulin adalah prebiotik. Ia membantu menambahkan bifidobakteria dalam usus dan membantu memastikan keadaan usus yang baik.

Bagaimana Lacto Lite dapat membantu anda?

* Menyingkirkan toksin badan
* Menggalakkan metabolism

* Mengurangkan beban badan
* Menggalakkan pertumbuhan bakteria baik
* Membantu dalam penghadaman
* Membantu melegakan sembelit
* Membantu sintesis vitamin


Sayangi usus kita.. sebab kita makan macam-macam tapi nak membuang 3 hari sekali.. berapa banyak bakteria yang akan terkumpul.. kalau tak membuang selalu... Takut nanti terkena kanser Usus plak... minta di jauhkan Tuhan..

Lacto Lite ini memang sesuai untuk semua walaupun perempuan yang breastfeeding, mengalamai masalah sembelit, masalah perut buncit, Best part is Lacto Lite boleh membantu MENGURUSKAN BADAN...


Bulan Ramadan nie pun boleh minum Lacto Lite. Boleh ambil sebelum tidor atau sebelum makan sahur. Memang sedap je rasa perut kita.. Nanti raya, badan pun dah langsing..jangan tak percaya ada yang dah turun 5 - 10 kg..

Pada sesiapa yang nak cuba, cuma sms saja.. akan dapat 1 free sample

1 Sachet = RM 8
1 Kotak = RM 158 (25 sachet)

Promotion
3 Kotak + free shaker = RM405

Berminat boleh call atau sms 010-2265853


Lebih Sihat Lebih Cantik Lebih Yakin Dengan Premium Beautiful





0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...