Sunday, March 13, 2011

Wear It, Feel It, Like It, Share It...

Sape yang dah pakai..mesti terasa keselesaan pakai Premium Beautiful dan mesti sukeee sangat masa Premium Beautiful membalut badan kita.. So seperti yang dijanjikan aku nak share testimoni dengan u olss..

Pelbagai penyakit timbul sebab aliran darah yang tidak lancar.. Tapi dengan memakai Premium Beautiful insyaAllah..pengaliran darah lancar.. kerana terdapat unsur FIR dalam korset PB ni...

Bagaimana FIR boleh wujud dalam korset PB.. sila baca entry yang sebelum ini mengenai Tourmaline..


Masalah : Sembelit, Angin, Asma


Aku memang menghadapi masalah ini.. 2-3 hari baru gi membuang.. risau jugaa la kan.. sbb toksid tak bleh nak dikeluarkan.. ada 1 time tu aku terpaksa dibawa ke klinik.. sbb sakit perut sampai tak bole nak jalan.dah la kaki aku rasa kebas disebabkan...dok dalam bilik air tu berjam-jam..

Bila aku pakai PB bersama dengan lacto lite.. Ya Allah.. senangnya nak membuang... rasa lega sangat...di samping berat badan dah turun skit.. dan la nie.. dah ade.. bentuk gitu.. hehehe... Mak aku pun susah nak membuang.. selepas mengambil lacto lite alhamdulillah.. la nie dah regular membuang.. air besar..

Aku perasan, sekarang ni aku lebih sihat, dulu aku sering sakit kepala.. tapi la nie.. tak lagi sbb dengan PB nie.. angin memang senang keluar..


Lagi satu penyakit yg aku hadapi adalah asma. Aku dapat sejak di sekolah menengah.. Bila batuk .. mmg confirm dapat asma... sapa yang ada asma mesti tahu macam mane seksanya bila diserang asma.. rasa macam nyawa nak dicabut.. seksa seksa.. tapi kini alhamdulillah sejak aku pakai PB ni, asma aku hilang...

Aku bersyukur kerana pemimpin aku a.k.a kawan opis aku telah membuka minda mengenai bisnes nie.. dan kini aku telah menjadi salah seorang rakan kongsi CDM Hanis Haizi.



Masalah : Berat Badan

Berat badan CDM Siti Rohana dahulu adalah 96kg. Kak Ana memakai Premium Beautiful dan minum lacto-lite secara konsisten dan disiplin. Tengok la setelah 4 bulan.. beliau telah berjaya menurunkan berat badan sehingga 60kg…

Ukuran

Dahulu

Sekarang

Long Bra

C100

C75

Waist Nipper

98

70

Long Girdle

106

82


Masalah : fibroid, haid tidak lancar, sakit tumit, sembelit

Puan Faridah Mohd Ali berusia 40an, merupakan seorang wanita bekerjaya, ibu kepada 4 orang anak. Masalah yang dihadapi haid keluar terlalu sedikit iaitu 3 hari sahaja dan tidak normal seperti sebelumnya. Doktor pakar mengesahkan beliau mempunyai fibroid (penyakit rahim). Beliau juga mengalami sakit tumit sejak dua tahun sebelumnya.

Usaha beliau memakai Premium Beautiful, selepas 3 minggu sahaja telah nampak kesannya di mana haid kembali normal, fibroid mengecut dan sakit tumit beransur hilang. Berat badan turun sebanyak 5kg, badan semakin sihat,wajah berseri kerana pengaliran darah yang lancar disebabkan terdapatnya Far Infrared Rays (FIR) di korset Premium Beautiful.

Masalah : gemuk, perut buncit, sakit tulang belakang, kaki ngilu, sembelit

Seorang guru di Kota Kinabalu Sabah, memiliki 5 cahaya mata, berusia 40an. Sebelum memakai PB beliau mengakui mempunyai bentuk badan yang kurang menarik kerana gemuk dan kelihatan berumur berbanding dengan usianya. Beliau menitikberatkan diet seimbang

dengan mengurangkan pengambilan gula, berhenti makan daging,kurang pengambilan makanan laut seperti udang, sotong dan banyakkan makan sayur-sayuran dan buah-buahan. Beliau sentiasa melakukan pergerakan dan berjoging selama 20 minit, 3 kali seminggu.

Hasilnya berat badan menurun tetapi bentuk kontur badan masih belum memuaskan hati saya terutama di bahagian perut yang kelihatan seperti wanita sedang mengandung 5 bulan”
Beliau tidak sanggup untuk melakukan aktiviti yang lebih berat kerana kesuntukan masa dan keletihan. Namun beliau merupakan seorang yang gigih dan tidak cepat berputus asa. Akhirnya beliau di perkenalkan dengan

Beliau mula memakai PB kerana mengimpikan bentuk badan yang anggun dan menarik.Selepas 2 bulan, telah mendapat bentuk badan yang anggun dan sakit belakang dan nyilu di kaki telah berkurangan dan senang buang air besar (lawas).

Masalah : Slip disc

Makcik Nor pernah jatuh semasa berusia 20an dan mengalami sakit belakang yang teruk. Setelah berubat akhirnya beliau semakin pulih, tetapi masalah sakit belakang kembali pada usia beliau sekarang 50an. Beliau baru pulang dari tanah suci, dan mengalami sakit belakang (slip disc). Semasa disana belaiu memakai bengkung yang dibeli di farmasi yang harganya mencecah RM400, fabriknya agak keras dan gatal-gatal apabila berpeluh. Amat tidak selesa. Setelah memakai bengkung Premium Beautiful, tidak sampai 15 minit muka Makcik Nor menjadi kemerah-merahan. Kebas-kebas di bahagian pinggang ke bawah terus HILANG! Ajaibnya. Beliau menyatakan fabrik Premium Beautiful sangat selesa, sejuk sahaja di perut dan di pinggang.

Masalah : Saraf, berat badan

Kak Yang, seorang usahawan berjaya, berusia 40an, mempunyai cahayamata dan kini menetap di Melaka. Saya sentiasa merasa bimbang dengan masalah saraf, sakit belakang badan, punggung, belikat dan tengkuk selama beberapa tahun. Ditambah pula dengan masalah berat badan berlebihan dan perut buncit berpunca daripada melahirkan dua anak melalui pembedahan. Pelbagai cara telah dicuba termasuk slimming program yang telah menelan belanja kos yang tinggi tapi tidak berhasil dan mengecewakan hingga saya berputus asa.

Beliau diperkenalkan dengan Premium Beautiful tetapi pada mulanya merasa kurang yakin dan meragui kerana kekecewaan yang lepas. Pertama kali menyarungkan Premium Beautiful ke badan saya terus jatuh hati dan mengambil keputusan untuk membelinya. Pada malam pertama memakai Premium Beautiful, saya berasa kebas pada bahagian kanan badan sehingga berasa sakit dan terpaksa ditahan di wad hospital untuk rawatan lanjut. Saya dikhuatiri mengalami masalah sakit jantung peringkat awal dan angin ahmar (strok). Setelah pemeriksaan xray dan doktor, mengesahkan kesakitan yang dialami merupakan satu tindakbalas ‘healing’ proses pemulihan aliran perjalanan darah. Ini menguatkan lagi keyakinan saya terhadap FIR didalam Premium Beautiful. Saya meneruskan pemakaian dan ternyata selepas 5 bulan, bentuk badan terbentuk semula (ada ‘cutting’) dan berat badan menurun sesuai dengan ketinggian saya dan yang paling menakjubkan, masalah kesihatan berkaitan saraf iaitu sakit belakang badan, punggung, belikat dan tengkuk -lenyap!

Masalah : Berpantang selepas melahirkan anak

Seorang wanita berkerjaya yang agak sibuk dengan tugas seharian. Pada mula diperkenalkan Premium Beautiful, berasa ragu-ragu untuk membelinya. Akhirnya beliau nekad dan mula memakainya 2 minggu selepas melahirkan anak ke4. Beliau tidak bertungku, kerana Premium Beautiful yang disulami dengan FIR telah melancarkan peredaran darah. Badan semakin segar dan sihat, tidak lesu dan mengantuk, memudahkan beliau untuk menyusukan bayi, darah nifas tidak lama, dan mempercepatkan pemulihan perut untuk menjadi tegang semula juga. Kesakitan belakang badan dan sakit lutut yang dihadapinya semasa kandungan memasuki 7 bulan keatas, disamping memulihkan bentuk badan yang diimpikan serta semakin mengeratkan hubungan intim suami isteri.

APA YANG DITUNGGU LAGI.. DAPATKAN 1 DENGAN SEGERA KERANA BULAN INI ADALAH BULAN TERAKHIR REBAT.

10 PELANGGAN PERTAMA AKAN DAPAT FREE GIFT (CASH / CREDIT CARD / RHB INSTALLMENT)

Free demo and consultation..

So sesiapa nak cuba jgn malu-malu contact yea...

Lebih Sihat Lebih Cantik Lebih Yakin

CALL/SMS: 0178885853 OR zydamy@gmail.com

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...