Sunday, August 21, 2011

GEMUK - Anda perlu waspada




Hi.. semua.. salam Ramadan, tak lama lagi dah dekat nak raya.. sekejap saje masa berlalu dah masuk 21 Ramadan..



Gemuk.. sape yang nak gemuk kan.. Kegemukan sering menjadi igauan bagi anda yang mempunyai berat badan yang berlebihan. Gemuk ini actually boleh mengurangkan beberapa tahun jangka hayat seseorang itu.. dan ia sama bahaya dengan perokok..

Menurut penyelidik British di Universiti Oxford yang dijalankan di Eropah dan Amerika Utara telah menggunakan kajian yang berasaskan Indeks Jisim Tubuh (BMI) untuk mengenalpasti kegemukan.

Didapati kadar kematian amat rendah di kalangan mereka yang mempunyai BMI antara 23-24 iaitu paras tinggi dalam julat normal.. (source daripada Majalah Rapi)..

So apa tindakan kita untuk menurunkan berat badan nie,, Salah satu cara yang selamat adalah dengan memakai Premium Beautiful.. modal sekali.. pakai berkali-kali .. hanya 8 jam 1 hari sudah memadai..Kalau nak turun lagi cepat ... exercise jangan lupa..

Kesian pada diri kita.. nak buat apa-apa aktiviti pun terbatas.. so kita sendiri yang kene tolong diri kita..

Tak rugi beli Premium Beautiful kerana ia adalah produk SUPERBRANDS, LIFE TIME WARRANTY, disulami dengan FIR (Far Infrared Rays).. fabrik yang selesa.. AKWATEK & AKWADYNE.. kuasa regangan 360 darjah.. direka untuk memberi 70% kesihatan dan 30% kecantikan = 100% konfiden..

Testimoni sendiri.. Alhamdulillah... saiz baju dah boleh pakai baju yang lebih kecil..
dan macam CDM Ana seperti gambar di bawah, rahsianya adalah pakai Premium Beautiful, lacto lite, excersice yang simple saje..





Promosi hingga Oktober 2011.. bagi yang beli secara cash / credit card / rhb easy boleh dapat rebet/bonus dari rm225 - rm4500.. kalau tidak cuma rm75 - rm3000 shj. Ansuran secara bulanan juga disediakan..

Sesiapa yang berminat nak cuba pakai Premium Beautiful boleh hubungi / sms di 0102265853. Free Demo and Consultation. Setiap pembelian Premium Beautiful akan dapat free gift : Pb Wash, sample lacto lite, Lipstik or eyeshadow for MAC Boutique..



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...