Thursday, August 18, 2011

Rezeki Bulan Ramadan




Alhamdulillah.. bulan ramadan adalah bulan yang amat berkat dan amat ditunggu2 oleh Umat Islam . Tak sangka pulak permintaan Premium Beautiful adalah tinggi bagi bulan ini. Ini menunjukkan dah ramai yang mementingkan kesihatan masing-masing. Satu tindakan yang bijak..

Premium Beautiful memang hot stuff..Yang seronoknya, customer call kita bukan kita carik customer.. walaupun Premium Beautiful telah bertapak selama 15 tahun di pasaran tapi permintaan memang tinggi hingga kini.

Pernah tak terfikir kenapa, Premium Beautiful masih menjadi pilihan utama pengguna.. Ini dah tentu disebabkan Premium Beautiful adalah


  1. SUPERBRANDS

  2. disulami dengan FAR INFRARED RAYS (FIR)

  3. LIFE TIME WARRANTY

  4. FABRIK YANG BERCIRIKAN AKWATEK DAN AKWADYNE
Testimoni pengguna dah terlalu banyak di internet dan saya pun mengalaminya.. dah memang terbukti baik untuk kesihatan dan kecantikan di mana 70% kesihatan dan 30% kecantikan


Sesiapa yang nak berbisnes tapi tak tahu bisnes apa yang hendak diceburi.. Jom la join group kami di bawah pimpinan CDM Hanis Haizi, DDM Sha Kalid... Bagi sesiapa yang nak bonus sebanyak RM4500 pada 12/09/2011, jangan malu-malu untuk call/sms saya yea.. Bisnes ini adalah secara kumpulan.. bukan individu..


So sesiapa yang berminat nak cuba pakai Premium Beautiful boleh hubungi / sms saya di 0102265853. Demo and Consultation adalah percuma.

Cara Bayaran :
Cash / Credit Card / Ansuran serendah RM58 menggunakan RHB Easy akan mendapat rebet boleh jimat sebanyak
RM225
RM1000
RM1700
RM2500
RM4500

Ansuran Tunai juga dierima.





Lebih Sihat Lebih Cantik Lebih Yakin Dengan Premium Beautiful


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...